آزادی 28 نفر از زندانیان قائمشهری

تعداد 28 زندانی قائمشهری با حضور مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از مسئولین قضایی این شهرستان از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم آزاد سازی زندانیان با حضور مدیرکل زندان‌های استان، رئیس دادگستری و دادستان قائمشهر و جمعی از مسئولین حوزه های قضایی مرتبط در زندان قائمشهر برگزار شد .

مدیرکل زندان‌های استان مازندران بیان کرد: با اقدام شایسته همکاران قضایی و زندان شهرستان قائمشهر و اعمال ارفاقات قانونی 28 زندانی از زندان آزاد شده و به کانون خانواده خود بازگشتند .

وی افزود، با بررسی های به عمل آمده و همکاری دادستان قائمشهر تعداد 108 زندانی واجد شرایط به مرخصی یک هفته ای اعزام شدند .

مدیرکل زندان‌های استان ضمن قدردانی از همکاری رئیس دادگستری و دادستان قائمشهر و پیگیری مجدانه کارکنان زندان خطاب به زندانیان آزاد شده گفت: با خدای خود عهد و پیمان ببندید و پس از آزادی مرتکب اشتباه نشوید و دوباره به زندان برنگردید.

پوریانی افزود: در روزهای نخست بازگشایی مدارس قرار داریم و بعضی از فرزندان شما با ناراحتی کلاس را شروع کردند و شاید بعضی ها به مدرسه نرفته اند، حتما تلاش کنید آرامش را به خانواده هدیه دهید و امید را در کانون خانواده زنده نگهدارید.

وی اضافه کرد، زندانیان که به مرخصی اعزام می شوند ضمن رعایت ضوابط و مقررات قضایی تلاش کنند در حین مرخصی زمینه اخذ رضایت از شکات و حل پرونده خود را مدنظر داشته باشند و از ارفاقات قانونی بهره مند شوند.

در پایان آئین آزادسازی زندانیان با آزادی 28 زندانی و مرخصی 108 زندانی به اجرا درآمد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha